Opći uvjeti
Ljekarne JAGATIĆ zdravstvena ustanova za ljekarničke djelatnosti, OIB: 47025616118, Trg Antuna Mihanovića 1, Dubec, 10040 Dubrava, Hrvatska, kao trgovac putem ove stranice pruža uslugu prodaje putem svoje online trgovine ( dalje: Ljekarna).
Online trgovina, sadržaj ugovora, služba za korisnike, podaci i obrada pritužbi, te sve ostale informacije dostupni su na hrvatskom jeziku.
Molimo Vas da pažljivo pročitate ove Opće uvjete prije korištenja web stranice www.pharmacy.hr i online trgovine.
Radi bolje čitljivosti i bolje razumljivosti, u tekstu ne koristimo rodno osjetljivi jezik.
Ljekarna je ovlaštena, bez prethodne obavijesti, mijenjati sadržaj ovih Općih uvjeta, asortiman proizvoda, cijene istih, druge podatke vezane uz online shop kao i sav ostali sadržaj www.pharmacy.hr. zbog čega ste obvezni prilikom svake posjete našoj web stranici pregledati sadržaj iste posebice Opće uvjete. Suprotno postupanje oslobađa Ljekarnu bilo kakve odgovornosti.
Korištenjem usluge online trgovine i svih pridruženih stranica i servisa na pharmacy.hr domeni smatra se da ste u svakom trenutku upoznati s ovim Uvjetima prodaje (dalje u tekstu: Uvjeti), te da ih u cijelosti razumijete i prihvaćate.
Ovi Uvjeti primjenjuju se na prava i obveze koja se odnose na kupnju proizvoda putem online shopa te prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (dalje u tekstu: Ugovor) između potrošača kao krajnjeg kupca i trgovca, smatraju se sastavnim dijelom takvih ugovora.
Ako niste suglasni s ovim Općim uvjetima tada nemojte koristiti ovu web stranicu u svrhu kupnje proizvoda ili pribavljanja informacija o istima.
Prije svake kupnje upoznajte se s ovim Uvjetima te iste redovito provjeravajte, kako bi bili upoznati sa svim vašim pravima i obvezama, obzirom da pridržavamo pravo iste izmijeniti ukoliko to smatramo potrebnim u svako vrijeme.
Molimo, ako imate manje od 18 godina, suzdržite se od uporabe ove stranice i kupnje putem web trgovine.
Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim i/ili mobilnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika.
Vaša narudžba i kupnja
Naše ponude nisu obvezujuće. Zadržavamo pravo na razumne tehničke i druge promjene. Vaša narudžba na pharmacy.hr predstavlja ponudu Ljekarni za zaključenje kupoprodajnog ugovora.
Prodaja se odvija samo u uobičajenim količinama za domaćinstvo i samo prema odraslim osobama, tj. osobama koje su navršile 18 godina. Potvrđujete da su vaše informacije o dobi točne.
Proizvodi u online trgovini su označeni kao: „Dostupni“ za naručivanje, „Rasprodani“ i „na upit“.
U slučajevima kada su proizvodi dostupni, označeni su s "Dodaj u košaricu". Odabirom opcije “ Dodaj u košaricu ”, odabrani proizvod se automatski stavlja u „Košaricu“.
Proizvod se može dodati u „Košaricu“ bez obzira gdje se nalazio u online trgovini ako je uz isti navedeno „Dodaj u košaricu“.
Nakon što proizvod bude dodan u „Košaricu“, možete i dalje pregledavati ponudu online trgovine i možete dodavati proizvode u „Košaricu“ .
Cijelo vrijeme imate mogućnost pregleda sadržaja “Košarice” klikom na ikonu "Moja košarica".
Prije završetka kupovine, možete pregledati konačni sadržaj svoje košarice klikom na ikonu „Košarice“
Unutar „Košarice“, možete povećati ili smanjiti količinu svakog odabranog proizvoda ili ukloniti proizvod iz košarice.
Postupak kupnje završavate klikom na kućicu „Završite“.
Kupnja:
1. Korak: provjera Vaših podataka
Nakon provjere sadržaja „Košarice“, potvrdite svoju narudžbu i kupnju klikom na korak “Završite”.
Kada ste registrirani korisnik, u koraku “Prijava za kupce” unesite svoje korisničko ime i lozinku.
U slučaju kada niste registrirani možete se registrirati klikom na “Registracija” ili možete odlučiti nastaviti kupovinu kao neregistrirani Korisnik/Potrošač klikom na “Nastavi kupnju bez registracije”.
Ljekarni su potrebni Vaši osobni podaci kako bi Ljekarna mogla poslati naručenu robu. Ukoliko neki od Vaših podataka nedostaje i/ili je pogrešan, Ljekarna nije obvezna poslati naručenu robu.
2. korak: odaberite način dostave
Nakon potvrde osobnih podataka, slijedi korak „Vrsta dostave“. Uz svaku opciju dostave prikazani su i troškovi iste. Ovisno o odabiru načina dostave, ukupni iznos narudžbe ostaje isti ili se povećava.
Napomena: unutar profila morate imati popunjenu adresu za dostavu.
3. korak: odaberite način plaćanja
U ovom koraku potvrđujete narudžbu plaćanjem, na način odabira jedne od ponuđenih opcija plaćanja.
Ukoliko odaberete opciju plaćanja putem Corvus Pay servisa, plaćanje će se izvršiti na stranicama davatelja usluge online plaćanja nakon preusmjeravanja.
Postupak plaćanja možete prekinuti u bilo kojem trenutku te isto tako možete i promijeniti sadržaj svoje košarice.
Ljekarna potvrđuje primitak svake narudžbe slanjem automatske potvrde na e-mail adresu koju ste naveli prilikom kupnje.
Ljekarna pridržava pravo da zbog velikog broja narudžbi i tehničkih razloga može dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem na skladištu Ljekarne.
Ljekarna poduzima sve potrebne mjere da bi u primjernom roku isporučila robu.
U slučaju da dobavljač Ljekarne nema na raspolaganju proizvod koji je predmet narudžbe, o tome će obavijestiti Kupca/Potrošača i ponuditi mu mogućnost kupnje proizvoda koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najsličniji proizvodu koji nije moguće isporučiti.
Ljekarna otklanja odgovornost za posljedice opisane izvanredne situacije te se unaprijed ispričava ukoliko do istih dođe.
Ugovor je sklopljen kada primite naš mail kojim smo potvrdili primitak Vaše narudžbe.
Valjanu narudžbu možete poslati samo ako ste prihvatili ove Opće uvjete poslovanja i izjavu o zaštiti podataka označavanjem odgovarajućeg okvira.
Glavne karakteristike proizvoda, način uporabe, cijene, posebni oblici prodaje i pogodnosti, načini plaćanja i dostave odnose se na one koji su važeći u trenutku zaključene narudžbe. Navedeni podatci su naznačeni uz svaki proizvod.
Sve cijene su izražene u eurima i protuvrijednosti u hrvatskim kunama (HRK) po fiksnom tečaju *7,53450 kuna za 1 euro. U sve cijene je uračunat PDV. Cijene se mogu razlikovati od cijena koje se istovremeno naplaćuju u našim poslovnicama. Mjerodavna je cijena navedena u trenutku zaključivanja narudžbe.
Ljekarna može sukladno Zakonu o zaštiti potrošača odrediti posebne uvjete prodaje ili posebne oblike prodaje, a što će biti jasno naznačeno uz proizvod ili grupu proizvoda ili na web stranici.
Ukoliko kupac ne zaprimi obavijest o potvrdi narudžbe, postoji mogućnost da je pogrešno unio adresu svoje elektronske pošte. U tom slučaju molimo kupca da nas kontaktira na: info@phramacy.hr ili na broj 098/1331-193 (Varaždinska 49, Belovar) kako bi naša služba za korisnike provjerila je li narudžba zaprimljena.
Dostava
Dostava narudžbe moguća je na području Republike Hrvatske.
Isporuku proizvoda vrši GLS dostavna služba i traje 1-5 radnih dana. Za vrijeme trajanja promotivnih akcija vrijeme isporuke narudžbe može trajati duže od 5 radnih dana. Ukoliko dostava traje duže od 5 radnih dana ili proizvod iz Vaše narudžbe trenutno nije dostupan ili ga uopće nismo u mogućnosti isporučiti, obavijestiti ćemo vas putem e-mail adrese.
Troškovi dostave:
• za iznos narudžbe iznad 55€ dostava je besplatna
• za iznos narudžbe manji od 55€ trošak dostave iznosi 4.5€
• zamjena ili povrat proizvoda naplaćuje se 4.5€
• u slučaju pogrešnog slanja proizvoda s naše strane trošak povrata i dostave je besplatan
Ljekarna će po zaprimaju uplate ili potvrde o izvršenoj uplati poslati narudžbu u najkraćem mogućem roku. Ukoliko to iz određenih razloga ne bude moguće, Ljekarna će Vas obavijestiti o novom vremenu dostave.
O eventualnim iznimnim kašnjenjima u isporuci biti ćete obaviješteni. Ističemo nakon što narudžbu predamo ugovornom partneru na dostavu, Ljekarna više nije odgovorna za daljnji tijek isporuke i moguća kašnjenja koja mogu nastati.
U cilju bolje i efikasnije komunikacije između Vas i dostavne službe, Ljekarna pridržava pravo da svom ugovornom partneru proslijediti Vaš kontakt podatak radi izravne komunikacije.
Ljekarna pridržava pravo u svakom trenutku promijeniti ugovornog partnera dostavu.
U slučaju da niste u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač Vas može ostaviti obavijest o prispijeću pošiljke i/ili kontaktirati radi dogovora o novom terminu isporuke.
Načini plaćanja
Plaćanje narudžbe moguće je na 3 načina:
1. Kartično plaćanje – Corvus Pay sustav
• jednokratno
Diners, Maestro, Mastercard, Visa
• obročno
Diners Erster: 2-6 rata
Visa i Mastercard Erste: 2-6 rata
2. Plaćanje putem online bankarstva ili opće uplatnice
Uz potvrdu o zaprimljenoj narudžbi putem e-mail adrese zaprimiti ćete podatke za plaćanje:
• IBAN – HR7323600001102817567
• Model - HR00
• Poziv na broj – „broj narudžbe”
• Opis – „Online narudžba br. __________”
Vaša narudžba biti će poslana nakon vidljive uplate na računu, a kako bi ubrzali proces slanja
možete nam poslati potvrdu o plaćanju na info@pharmacy.hr.
Proizvodi iz narudžbe biti će rezervirani 5 radnih dana.
3. Pouzećem
• gotovinom ili karticom
Registracija
Prilikom kupnje, možete se registrirani na pharmacy.hr kako bi izvršili kupnju.
Prilikom registracije od Vas ćemo zatražiti da u obrazac za registraciju unesete e-mail adresu, lozinku i ime i prezime te točne, važeće i potpune osobne podatke.
Odgovarate za potpunost i istinitost unesenih podataka prilikom registracije. U slučaju da podaci nisu valjani odnosno da nisu istiniti ovlašteni smo Vam uskratiti pristup ili ostvarenje usluga koje nudimo.
Registracijom kao ispitanik dajete nama kao voditelju obrade podataka izričitu privolu da sukladno odredbama Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i vijeća o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ te Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka, možemo obrađivati Vaše osobne podatke za potrebe izvršavanja naših ugovornih obveza prema Vama kao i vlastitih evidencija, za potrebe stvaranja baze podataka o kupcima te zaštiti Vaših interesa i sprječavanja eventualnih zlouporaba. Podatke obrađujemo za sve vrijeme dok ste imatelj korisničkog računa kod nas odnosno u slučaju postojanja spora do pravomoćnog okončanja predmetnog postupka.
Nije dopušteno dijeliti podatke o registraciji ili korisničkom računu s trećim osobama. Obvezni ste čuvati podatke o korisničkom računu i lozinku istog.
Posebice ističemo da ste odgovorni i za sve nedozvoljene aktivnosti autorizirane i izvršene pod njegovim korisničkim imenom i/ili lozinkom ukoliko nas niste izvijestili o neautoriziranom korištenju svojeg korisničkog imena i/ili lozinke (ili o sumnji na isto)
Jamstva
Sva roba koja sukladno propisima treba biti opremljena pratećom dokumentacijom i jamstvenim listovima bit će dostavljena Potrošaču s priloženom pratećom dokumentacijom i ovjerenim jamstvenim listom.
Jamstvo, tehničke upute, upute za sklapanje te upute za uporabu nalaze se priložene uz proizvod, te u smislu čl.42. st 6 Zakona o zaštiti potrošača Potrošač je na jasan i razumljiv način unaprijed obaviješten o podatcima vezanim uz proizvod kao i postojanju usluga koje se nude nakon prodaje.
U slučaju potrebe za servisom molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa, a ukoliko se na proizvodu pojavi kvar unutar jamstvenog roka potrošač je ovlašten izravno kontaktirati ovlašteni servis u skladu s uputama na jamstvenom listu.
Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili vam treba bilo kakvo pojašnjenje molimo da nas kontaktirate na broj 098/1331-193 ili putem e-maila: info@pharmacy.hr.
Ljekarna ne jamči da fotografije proizvoda u potpunosti odgovaraju izgledu samog proizvoda. Za moguće nenamjerne greške kod opisa proizvoda ne odgovaramo. Moguće su različitosti stvarnog proizvoda i fotografije proizvoda te opisanog proizvoda na ovim stranicama, ukoliko proizvođač izmijeni neku od karakteristika ili sadržaj proizvoda. Svi opisi se redovito i detaljno provjeravaju.Stranica sadrži materijale zaštićene autorskim pravom, registriranim žigom, i/ili zaštićenim dizajnom te druge informacije koje su obuhvaćene drugim trećih osoba, uključujući, ali ne ograničavajući se na, tekstove, softver, fotografije, video materijale, grafiku, glazbu, zvuk, kao i cijeli sadržaj stranice, stoga je izričito zabranjeno bez posebnog odobrenja bilo kakvo kopiranje, distribucija, prijenos, objavljivanje, povezivanje, dubinsko povezivanje, ili mijenjanje na drugi način sadržaja web stranice, te redistribucija, ponovni prijenos, izdavanje ili komercijalno iskorištavanje preuzetog materijala bez izričitog pismenog odobrenja Ljekarne ili nositelja autorskog prava.
Korisnik je suglasan da će obeštetiti, i neće smatrati odgovornim Ljekarnu, od svih zahtjeva za naknadom štete i troškova, uključujući troškove pravnog zastupanja, a koji mogu nastati uporabom ovih stranica od strane korisnika.
Ljekarna se oslobađa svake odgovornosti za štetu koja bi mogla nastati na uređajima koji omogućuju pristup web trgovini i podatcima pohranjenim na istim uređajima prilikom korištenja stranice ukoliko je ista nastala uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa i sl. te drugih slučajeva za koje nije odgovorna Ljekarna. Također, Ljekarna je oslobođena svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje web trgovine odnosno online prodaje.
Pri kupnji bilo kojeg proizvoda, koji je predmet autorskih prava ili prava intelektualnog vlasništva, Ljekarna ne daje nikakva dodatna prava korištenja i objavljivanja, osim izrijekom dano pravo ili dozvola od proizvođača / distributera proizvoda.
Kada Ljekarna odgovarajućim linkovima pruža mogućnost posjeta drugih web stranica drugih osoba, iste nisu u vlasništvu Ljekarna i ovi Opći uvjeti u slučaju korištenja predmetnih web stranica ne primjenjuju se u odnosu na Ljekarnu i Korisnika/Potrošača. Ljekarna te web stranice ne kontrolira i ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo koju od njih ili njihov sadržaj. Posjet tim stranicama u cijelosti je na vlastiti rizik Korisnika/Potrošača i Ljekarna ne snosi nikakvu odgovornost
Iako Ljekarna ulaže izraziti napor kako bi sve objavljene informacije o proizvodu bile točne, moguće je da informacije o određenom proizvodu nisu ažurirane ili točne, a u kom slučaju će Ljekarna obavijestiti Korisnika/Potrošač koji je podnio narudžbu nakon čega Korisnik/Potrošač ima pravo ostati kod svoje narudžbe ili je izmijeniti.
Odgovornost
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.
U slučajevima kada je Kupcu / Potrošaču isporučen proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće Kupac / Potrošač ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata proizvoda.
Ljekarna omogućuje Kupcima/Potrošačima koristiti sve usluge na stranici samo za osobne potrebe, u nekomercijalne svrhe. Promjena sadržaja na stranici u bilo kojem njegovom obliku, zabranjena je kao i kopiranje, javno izvođenje i sl. Uporaba sadržaja stranice na drugim web stranicama je zabranjena.
Ljekarna odgovara za materijalne nedostatke robe sukladno Zakonu o obveznim odnosima, u slučaju reklamacija danih u zakonskim rokovima.
U slučaju spora između Ljekarne i Potrošača, Potrošač može izvansudski tražiti rješavanje spora sukladno Zakonu o zaštiti potrošača. Ljekarna će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da Kupac / Potrošač nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.
Pravo na jednostrani raskid Ugovora
Pravo na jednostrani raskid ugovora imaju samo korisnici / kupci proizvoda koji su potrošači.
Obrazac za jednostrani raskid
Da bi potrošač mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Ljekarnu o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom Ljekarne JAGATIĆ zdravstvena ustanova za ljekarničke djelatnosti Trg Antuna Mihanovića 1, Dubec, 10040 Dubrava, Hrvatska ili elektroničkom poštom na info@pharmacy.hr, u kojoj navedite svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, ili adresu elektroničke pošte, a može koristiti i navedeni pisani obrazac za jednostrani raskid Ugovora.
Također, Obrazac za jednostrani raskid Ugovora potrošač može elektronički ispuniti i poslati u kojem će mu slučaju Ljekarna bez odgađanja dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora elektroničkom poštom.
Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je kupcu ili trećoj osobi koju je kupac odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora.
Posljedice jednostranog raskida
Ako potrošač jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat sredstava koji je od njega primljen, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana kada Ljekarna, zaprimi potrošačevu odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Povrat novca bit će izvršen korisniku ovisno o vrsti plaćanja kod sklapanja Ugovora. Povrat novca Ljekarna može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad.
Kupac je dužan robu predati ili je poslati na adresu Ljekarne JAGATIĆ zdravstvena ustanova za ljekarničke djelatnosti, Trg Antuna Mihanovića 1, Dubec, 10040 Dubrava, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Ljekarni – u uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe snosi kupac.
Kupac / Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe
Potrošač je obvezan dostaviti pri povratu robe prateću dokumentaciju i predani jamstveni list koji su istoj bili priloženi, u protivnom Ljekarna nije obvezan izvršiti povrat plaćene cijene.
Ako je na zahtjev korisnika izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, kupac je dužan platiti Ljekarni iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je korisnik obavijestio Ljekarnu o jednostranom raskidu Ugovora.
Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora:
- ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena
- ako je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
- ako se radi o kupnji navedenoj u članku 72. Zakona o zaštiti potrošača, a sukladno članku 79. točki 4. i točki 12. Zakona o zaštiti potrošača
Reklamacije/rješavanje spora
Sukladno čl. 10 Zakona o Zaštiti Potrošača, reklamacije vezane za nedostatke proizvoda (sa naznačenim brojem narudžbe, brojem računa i priloženom fotografijom proizvoda i opisom nedostataka. ) te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte:
- na e-mail adresu: info@pharmacy.hr
- na adresu: Ljekarne JAGATIĆ zdravstvena ustanova za ljekarničke djelatnosti Trg Antuna Mihanovića 1, Dubec, 10040 Dubrava, Hrvatska – Pravila zaštite podataka
U slučaju opravdane i pravovremene reklamacije Kupac ima pravo na popravak stvari, zamjenu stvari, razmjerno sniženje cijene ili može izjaviti da raskida ugovor.
U svakom od tih slučajeva kupac ima pravo i na popravljanje štete prema općim pravilima o odgovornosti za štetu, uključujući i štetu koju je zbog nedostatka stvari pretrpio na drugim svojim dobrima.
Kupac ima pravo na sniženje cijene tek kada nije otklonjen nedostatak, ako je Ljekarna odbila ukloniti nedostatka (osim izuzeća sukladno Zakonu o obveznim odnosima kada je Ljekarna ovlaštena odbiti uklanjanje nedostataka), ako nedostatak postoji iako ga je pokušano otkloniti, ako nedostatak nije otklonjen u razumnom roku, ili ako je nedostatak takav da opravdava trenutačno sniženje cijene ili raskid ugovora.
Ljekarna je ovlaštena odbit uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.
Potrošač je ovlašten izjaviti raskid ugovora ako Ljekarna u naknadnom razumnom roku ne ispuni potrošački ugovor.
Ako je nedostatak neznatan, potrošač nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete.
Ako potrošač raskine ugovor o kupoprodaji radi materijalnih nedostatka stvari, potrošač vraća stvar Ljekarni na trošak iste.
Ljekarna potrošaču nadoknađuje cijenu plaćenu za stvar nakon što primi tu stvar.
Na prava i obveze kupca kao potrošača vezano uz materijalne nedostatke stvari u cijelosti se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o zaštiti potrošača.
Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, potrošač treba poslati broj narudžbe, naziv proizvoda, opis nedostatka, fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza.
Ovlaštena osoba Ljekarne vrši prikupljanje reklamirane oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o trošku Ljekarne, ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da potrošač nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda novim ili otklanjanja nedostatka u cijelosti snosi Ljekarna.
U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, ukoliko postoji) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi.
Ukoliko je do reklamacije i posljedičnog vještačenja došlo prije isteka roka od jedne godine od dana predaje proizvoda potrošaču, trošak vještačenja, neovisno o ishodu, snosi Ljekarna u cijelosti. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene i vještačenja proizvoda snosi Ljekarna, a u slučaju neopravdane reklamacije upućene nakon isteka roka od jedne godine od dana predaje proizvoda potrošaču, trošak vještačenja po istoj reklamaciji će snositi potrošač.
U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Ljekarna. Prilikom popravka ili zamjene kupac je obvezan staviti proizvod na raspolaganje Ljekarni, a Ljekarna ga je obvezna preuzeti i snositi troškove preuzimanja.
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 02. 2016. sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
Dakle, u slučaju poteškoća ili problema tijekom online kupnje unutar EU, primjerice neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd., svoj prigovor možete podnijeti putem gore navedene poveznice.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
Europska komisija pruža platformu za izvansudsko rješavanje sporova odnosno omogućuje potrošačima iz EU-zemalja da sporove povezane sa svojim online-narudžbama riješe bez uključivanja sudova. Platforma za rješavanje sporova je dostupna ovdje: http://ec.europa.eu/odr
Ljekarna neće kupcu slati newslettere, odnosno elektroničke obavijesti o novostima i sl. ukoliko na to kupac nije izričito pristao.
Newsletter
Prijavom na newsletter omogućujete da Vam dostavljamo naše preporuke i obavijesti o proizvodima i pogodnostima besplatno. Prijavom ste suglasni s Pravilima privatnosti.
Ostale napomene
Ljekarna zadržava pravo ne isporuke narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu te isto tako može raskinuti poslovni odnos s bilo kojim svojim korisnikom u bilo kojem trenutku. Ljekarna zadržava pravo trenutno ukinuti bilo koje lozinke, ili korisničke račune korisnika/ potrošač u slučaju bilo kakvog ponašanja korisnika koje Ljekarna prema svojoj diskrecijskoj ocjeni, smatra neprihvatljivim, kao i u svakom slučaju nepoštivanja Općih uvjeta poslovanja i korištenja od strane korisnika.
Ljekarna pridržava pravo promjene, ograničenja ili prestanak pružanja usluge online trgovine u svako doba bez obaveze prethodne najave, uključivo i djelomično ili može u potpunosti ograničiti pristup kao i pružanje određenih usluga korisnicima koji krše odredbe ovih Uvjeta te Općih uvjeta korištenja.
Zaštita osobnih podataka
Molimo prije zaključivanje narudžbe, registracije korisničkog računa ili prijave na Newsletter ili podnošenja prigovora pročitajte Informaciju o obradi podataka prilikom posjeta i pregledavanja ove stranice i kupnje proizvoda. Informaciju o obradi podataka možete naći na Pravila privatnosti.
Službenik za zaštitu osobnih podataka Ljekarne je:
Božica Šarec Jagatić, Trg Antuna Mihanovića 1, Dubec, 10040 Dubrava, Hrvatska
pharmacy.hr
Primjenjivo pravo i nadležnost
Na ugovorni odnos nastao kupnjom putem online trgovine primjenjuje se hrvatsko pravo i nadležni su za sve sporove proizlaze iz ugovornog odnosa hrvatski sudovi, isključujući Konvenciju Ujedinjenih naroda o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe i sukob zakona. Jezik ugovora je hrvatski.
10.07.2023.